Pedagogika
DOCENIĆ SZKOŁĘ. DYDAKTYCZNA TEORIA I METODYCZNA PRAKTYKA

DOCENIĆ SZKOŁĘ. DYDAKTYCZNA TEORIA I METODYCZNA PRAKTYKA

ISBN: 978-83-232-3829-4
Autor: KWIATKOWSKA M.
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe UAM
Rok wydania: 2021
Liczba stron: 190

Nowość

Cena: 27.00 zł

Wstęp. Po stronie uczniów, nauczycieli i dydaktyków

Część I

W POLSCE I NA ŚWIECIE

O roli uniwersyteckich mistrzów, dydaktyce i świecie wartości

Polonistyczny regres albo zawężanie uczniowskiej i nauczycielskiej swobody

Jeden uczeń, dwie szkoły – refleksje o edukacji w Polsce i poza jej granicami

Część II

SZKOLNA WSPÓLNOTA DYDAKTYCZNA

„Zakryte – odkryte”, o związkach akademickich praktyk badawczych i szkolnych

doświadczeniach poznawania nie tylko lokalności

Stare obrazy i nowe fotografie a dydaktyczne ożywianie także kulturowego archiwum

„Kulturowe DNA” – permanentna zmiana i polonistyczne praktyki inicjacyjne

Zdaniem uczniów – od starożytnych wzorców osobowych do „obrony polityczności

edukacji polonistycznej”

Jak Wokulski dotarł do Poznania? Uczniowskie odkrywanie Lalki nie tylko w trakcie

pandemii

Krótkie wprawki pisarskie, czyli coś więcej niż praktyczna stylistyka

Zakończenie. Uczniowskie postscriptum

Nota bibliograficzna

Indeks osobowy

Summary. Appreciating School. Didactic Theory and Methodological Practice

Adres tej strony: http://ksiegarniaonline.pls/s,details,uid,978-83-232-3829-4.html
© by ksiegarniaonline.pl 2006, Księgarnia przy Fredry Jagna Napruszewska-Balcerek