Księgarnia przy Fredry


NORMY W PEDAGOGICE. AKSJOLOGICZNE I METODOLOGICZNE WYZNACZNIKI STATUSU ZADAŃ

NORMY W PEDAGOGICE. AKSJOLOGICZNE I METODOLOGICZNE WYZNACZNIKI STATUSU ZADAŃ

ISBN: 83-7188-258-6
Autor: MORSZCZYŃSKA U.
Wydawca: Księgarnia Akademicka Sp. z o.o.
Rok wydania: 2009
Liczba stron: 419

Promocja   

Cena: 31.50 25.20 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

Podstawowe zdania pedagogiki mają charakter norm, normami jest przepojona również praktyka pedagogiczna.Monografia Normy w pedagogice ukazuje w metodologicznej i aksjologicznej perspektywie swoistość pedagogiki jako dyscypliny łączącej - dzięki normom - w harmonijną całość przynależne do świata wartości i praktyczne aspekty jej przedmiotu.

Zobacz także:


OBCE NASZE INNE TOM 1 BLISCY I DALECY SĄSIEDZI

TOŻSAMOŚĆ EUROPEJSKICH MUZUŁMANÓW W MYŚLI TARIQA RAMADANA
TOŻSAMOŚĆ EUROPEJSKICH MUZUŁMANÓW W MYŚLI TARIQA RAMADANA

ŻYCIE CODZIENNE W KAIRZE
ŻYCIE CODZIENNE W KAIRZE


ODMIENNE REGUŁY GRY

SPOŁECZNE ZNACZENIE MUZYKI
SPOŁECZNE ZNACZENIE MUZYKI


W KIERUNKU DIAGNOZY WSPÓŁCZESNEGO SPOŁECZEŃSTWA, STUDIA Z WYBRANYCH


MIĘDZY SACRUM A PROFANUM ROLA CZYNNIKA RELIGIJNEGO W

WSPÓŁCZESNE FORMY OBYCZAJOWO-PUBLICZNE W ŻYCIU SPOŁECZNYM I KULTUROWE
WSPÓŁCZESNE FORMY OBYCZAJOWO-PUBLICZNE W ŻYCIU SPOŁECZNYM I KULTUROWE

GWAŁT. GŁOS KOBIET WOBEC SPOŁECZNEGO TABU
GWAŁT. GŁOS KOBIET WOBEC SPOŁECZNEGO TABU

Zaloguj się do sklepu
E-mail:
Hasło:
 

Nie masz jeszcze konta?
Możesz je założyć tutaj.

Zapomniałeś hasła? Kliknij tutaj.

Wartość koszyka:
0.00 zł



Newsletter
E-mail:
Zapisz Wypisz
Nowości
Promocje
Bestsellery