Księgarnia przy Fredry


DOCENIĆ SZKOŁĘ. DYDAKTYCZNA TEORIA I METODYCZNA PRAKTYKA

DOCENIĆ SZKOŁĘ. DYDAKTYCZNA TEORIA I METODYCZNA PRAKTYKA

ISBN: 978-83-232-3829-4
Autor: KWIATKOWSKA M.
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe UAM
Rok wydania: 2021
Liczba stron: 190

Nowość   

Cena: 27.00 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

Wstęp. Po stronie uczniów, nauczycieli i dydaktyków

Część I

W POLSCE I NA ŚWIECIE

O roli uniwersyteckich mistrzów, dydaktyce i świecie wartości

Polonistyczny regres albo zawężanie uczniowskiej i nauczycielskiej swobody

Jeden uczeń, dwie szkoły – refleksje o edukacji w Polsce i poza jej granicami

Część II

SZKOLNA WSPÓLNOTA DYDAKTYCZNA

„Zakryte – odkryte”, o związkach akademickich praktyk badawczych i szkolnych

doświadczeniach poznawania nie tylko lokalności

Stare obrazy i nowe fotografie a dydaktyczne ożywianie także kulturowego archiwum

„Kulturowe DNA” – permanentna zmiana i polonistyczne praktyki inicjacyjne

Zdaniem uczniów – od starożytnych wzorców osobowych do „obrony polityczności

edukacji polonistycznej”

Jak Wokulski dotarł do Poznania? Uczniowskie odkrywanie Lalki nie tylko w trakcie

pandemii

Krótkie wprawki pisarskie, czyli coś więcej niż praktyczna stylistyka

Zakończenie. Uczniowskie postscriptum

Nota bibliograficzna

Indeks osobowy

Summary. Appreciating School. Didactic Theory and Methodological Practice

Zobacz także:

EDUKACJA OSÓB ZDOLNYCH
EDUKACJA OSÓB ZDOLNYCH

EDUKACJA MNIEJSZOŚCI RASOWYCH I ETNICZNYCH W STANACH ZJEDNOCZONYCH
EDUKACJA MNIEJSZOŚCI RASOWYCH I ETNICZNYCH W STANACH ZJEDNOCZONYCH

EDUKACJA W WARUNKACH GLOBALNYCH I LOKALNYCH KONTEKSTY I EGZEMPLIFIKACJE
EDUKACJA W WARUNKACH GLOBALNYCH I LOKALNYCH KONTEKSTY I EGZEMPLIFIKACJE

WCZESNODZIECIĘCA EDUKACJA W ŻŁOBKU OBRAZ I POSTRZEGANIE
WCZESNODZIECIĘCA EDUKACJA W ŻŁOBKU OBRAZ I POSTRZEGANIE

EDUKACJA A MYŚLENIE. INKLUZJA CZY WSPÓŁMIERNOŚĆ....
EDUKACJA A MYŚLENIE. INKLUZJA CZY WSPÓŁMIERNOŚĆ....

CYFROWY ŚWIAT DZIECI WE WCZESNYM WIEKU SZKOLNYM
CYFROWY ŚWIAT DZIECI WE WCZESNYM WIEKU SZKOLNYM

DYDAKTYKA SZKOŁY WYŻSZEJ Z PERSPEKTYWY WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ
DYDAKTYKA SZKOŁY WYŻSZEJ Z PERSPEKTYWY WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ


METODA MONTESSORI NA CZTERY PORY ROKU DLA DZIECI OD 3 DO 6 LAT

EDUKACJA PRZEZ SZTUKĘ. O EDUKACYJNYCH WARTOŚCIACH ARTYSTYCZNYCH TWÓRCZOŚCI
EDUKACJA PRZEZ SZTUKĘ. O EDUKACYJNYCH WARTOŚCIACH ARTYSTYCZNYCH TWÓRCZOŚCI

Zaloguj się do sklepu
E-mail:
Hasło:
 

Nie masz jeszcze konta?
Możesz je założyć tutaj.

Zapomniałeś hasła? Kliknij tutaj.

Wartość koszyka:
0.00 zł



Newsletter
E-mail:
Zapisz Wypisz
Nowości
Promocje
Bestsellery