Księgarnia przy Fredry


ZARZĄDZANIE PRODUKTEM TURYSTYCZNYM Z ELEMENTAMI PSYCHOLOGII

ZARZĄDZANIE PRODUKTEM TURYSTYCZNYM Z ELEMENTAMI PSYCHOLOGII

ISBN: 978-83-61991-36-6
Autor: MARCINKIEWICZ C.
Wydawca: Wydawnictwo Humanitas
Rok wydania: 2010
Liczba stron: 214

Cena: 29.40 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

Celem publikacji jest prezentacja tych zagadnień marketingu, które stanowią niezbędne elementy dobrego funkcjonowania biura turystycznego na wysoce konkurencyjnym rynku, w szczególności:
- charakterystykę celów współczesnej turystyki,
- charakterystykę usług turystycznych świadczonych przez biura turystyczne,
- zachowania konkurencyjne na rynku usług turystycznych poprzez instrumenty marketingu-mix,
- zarządzanie turystyczne i strategie przedsiębiorstw turystycznych,
- działalność biur podróży zorientowanych na klienta,
- badania marketingowe.

Zobacz także:

ZAMKI I DWORY W DORZECZACH RZEK POMORSKICH 978-83-61508-19-9
ZAMKI I DWORY W DORZECZACH RZEK POMORSKICH 978-83-61508-19-9

PEKIN. INFORMATOR TURYSTYCZNY
PEKIN. INFORMATOR TURYSTYCZNY

OGIEŃ TO DRUGA WODA CZYLI ŁUK KARPAT
OGIEŃ TO DRUGA WODA CZYLI ŁUK KARPAT

ZE SPORTEM ZA PAN BRAT, ZE SPORTEM NA BAKIER PASJE SPORTOWE ELIT POLITYCZNYCH
ZE SPORTEM ZA PAN BRAT, ZE SPORTEM NA BAKIER PASJE SPORTOWE ELIT POLITYCZNYCH

ZARZĄDZANIE PRODUKTEM TURYSTYCZNYM Z ELEMENTAMI PSYCHOLOGII
ZARZĄDZANIE PRODUKTEM TURYSTYCZNYM Z ELEMENTAMI PSYCHOLOGII

WILNO TRAVELBOOK
WILNO TRAVELBOOK


ODDECH SŁOŃCA

SYNDROM ZIMOWNIKÓW ANTARKTYCZNYCH PERSPEKTYWA NARRACYJNA
SYNDROM ZIMOWNIKÓW ANTARKTYCZNYCH PERSPEKTYWA NARRACYJNA


NAD RZEKĘ KTÓREJ NIE MA PODRÓŻ PRZEZ AMERYKĘ

Zaloguj się do sklepu
E-mail:
Hasło:
 

Nie masz jeszcze konta?
Możesz je założyć tutaj.

Zapomniałeś hasła? Kliknij tutaj.

Wartość koszyka:
0.00 zł



Newsletter
E-mail:
Zapisz Wypisz
Nowości
Promocje
Bestsellery